Lär känna mig, Del 1 !!

SENASTE:
1. Dryck: Fanta, när jag & töserna åt fetto-mat !!
2. Telefonsamtalet: Stian från Norge...
3. SMS: Stian som bad mig ringa..
4. Sång du lyssnade på: John Mayer - Victoria, som är en utav mina favoritlåtar !
5. Gången du grät: På min gammelfarmors begravning...

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Ja om jag ska vara ärlig så har det faktiskt hänt ett antal gånger, men jag kan aldrig bestämma mig för vad jag vill ha, i slutändan brukar det dock bli jag själv som förlorar på det !!
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja tyvärr, ett X var det flera gånger och med världens sämsta anledningar...
8. Ångrat något: att jag förlät otrohet så lätt & att jag inte satsade mera på skolan.
9. Förlorat någon speciell person: Ja, som jag saknar varje dag. Han kommer alltid saknas..
10. Varit deprimerad: Ja när det tog slut med mitt X var jag nog väldigt deppig, men åkte utomlands och då glömde jag bort att deppa, eftersom att jag träffade någon annan där !!
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja bussresan hem från Oslo...

ÅR 2009 HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Flera stycken, men den bästa är ju självklart Rickard !
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja, men det är inget jag vill ta upp här !!

17. Skrattat så att du har börjat gråta: haha, det händer oerhört ofta! Synd bara att jag har så tråkig humor !!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, men han förstörde något för mig och den dagen förändrade väldigt mycket för mig, så de var en dålig förändring..
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, det har jag vetat sen högstadiet nu så...
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Det händer mer än sällan faktiskt, både gott & ont !!
21. Pussat någon: Absolut !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0