Jaha...?

Då var det nytt år. Lite förändringar blir det detta året, kommer bara jobba halvtid. Vilket både kan vara positivt och negativt. Hade helst velat jobba mera, men man får vara glad för det man får när man inte är utbildad. Men ska försöka komma igång och plugga snarast möjligt. Men nu i början ska jag bara njuta, en sälen tripp är inbokad under påskveckan och det ska bli hur kul som helst, det är inte ÅRE men man får vara glad för det lilla man kan få njuta av skidåkning och bra sällskap. Åre satsar jag på till nästa nyår!! Sen ska det också planeras in en mysig weekend med Rickard, vart har vi inte bestämmt ännu, men så länge jag får åka med honom vet jag att de blir mysigt.



hehe, hoppas inte han blir allt för arg på mig nu när jag lägger upp denna bilden, men jag gillar den ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Detta kan inte vara din kille ?:S.... han från SM jue.?!

2010-01-08 @ 10:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0