Fredagskväll !!

Kvällens planer gick i stöpet för någon timme sedan! Jag,Cicci & Markus skulle egentligen dratt hem till Rickard och druckit vin osv. Men han blev sjuk så vi ställde in det. Vilket var riktigt tråkigt, eftersom att ingen av mina kompisar har träffat min pojkvän ännu, och vi har ändå träffats i ett halvår. Men det kommer väll snart !! Idag var det min sista semesterdag, på måndag är det tillbaks till jobbet. Dessa tre veckorna har gått alldeles för snabbt, hade gärna haft tre veckor till. Nästa vecka ska jag även börja sitta barnvakt till några barn på dagis, vilket ska bli himla roligt, dock är jag lite nervös men det ska säkert gå hur bra som helst.
Nu måste jag försöka fixa mitt hår, ser ut som ett kråkbo.. Skulle unna mig ett varmt bad innan, men självklart tog varmvattnet slut mitt i allt och där stod jag med schampo i håret, inte alls lyckat..

Nu blir de vinkväll hos Emanuel istället med cicci & marcus, men det kommer bli minst lika kul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0