Spirit

Inte skrivit på ett tag nu, men inte hänt något speciellt skrivvärt. Jobbar som vanligt, men har nu haft 2 lediga dagar, vilket uppskattades ordentligt, båda dagarna innebar massvis med shopping, underbart med löning.

Imorgon blir det jobb till halv 2, sen lund med cicci en stund. Efter det åker jag direkt till Malmö och möter upp Rickard, blir stan där jag ska fixa lite grejer & göra ett bankbesök. Sen ska vi möta upp Nikki & Max och äta på jensens och därefter blir det bio, Michael Jacksson filmen. Så det blir säkerligen en bra kväll, bästa sällskapet är det iallafall..!!


En vän från Stockholm som vi träffade genom vännerna från Oslo, har nyligen gått bort. Händelsen i sig är otroligt hemsk, han föll ner på spåret och strax därefter kom tåget, han hade alltså inte en chans. Christian har alltid varit väldigt positiv och han hörde ofta av sig med jobb förslag i sthlm till mig & nicole och ville verkligen ställa upp. Han var oerhört smart, och jag kommer ihåg hur djupa samtal vi hade den första gången vi träffades. Han var charmig och enormt social. Känns konstigt att han inte finns längre. Och jag sänder mina tankar till hans familj & vänner !!







Första dagen i Göteborg !! Nikki,Jag,Stian & Christian !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0