på krigsstigen

Jag blir fan aldrig förvånad. Människor man tror det alldra bästa om visar sig alltid vara motsatsen. Dom tjatar om ärlighet dit och ärlighet dit, " det viktigaste som finns", Ja men om ni då tycker det, varför är ni inte ärliga själv då? Och man får alltid veta det när det nästan är för sent... Så är det denna gången också, fan vad jag är besviken, arg och allmänt på krigsstigen. Denna gången är det inte något skitsnack det handlar om, utan om ett stort svek, som går emot allt personen sagt och tror på. Och om man inte tror på sig själv och det man säger, då är man ingenting i mina ögon. Du sjönk precis till botten och om du någonsin ska ta dig upp igen, ska du få kämpa, slita och bevisa. Svårt att tänka mig att du skulle göra det, hela du verkar plötsligt vara en lögn.. Vad har du mer ljugit om ? Ser verkligen fram emot att få konfrontera personen, detta kommer man inte undan.


DÖÖÖÖÖD ÅT SVIKARE !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0