Onsdag 21/10-09

Jobbet idag gick snabbt, jobbade bara ett 4,5 timmars pass, som jag gör nästan varje onsdag. Ibland behöver man tidiga dagar också. Prövade tipsen jag fick igår om att man ska mötas på halva vägen, istället för att försöka få ner någon till sin egna nivå, så gick jag upp till hans nivå och det funkade faktiskt. & ja de e fortfarande jobbet jag pratar om.

Funderade innan idag på vad skönhet egentligen är? För många är det en viss typ av tjej, smal med mycket former. Men enligt mig är det helt fel. Skönhet ligger i betraktarens öga, tyvärr är det ju så att utsidan ger insidan en chans. Tråkigt ibland att det är så. För så borde det inte vara. Jag vet flera stycken som inte skulle räknas som någon skönhet eller 10 poängare hos killar, men dessa personer har utstrålning,karisma och är hur vackra som helst. Man borde egentligen ge alla en chans, oavsett utseende, för det är inte det som räknas i slutändan.




Mitt fina armband jag fick av R igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0