When it was good...

Trodde att jag dött imorse när jag vaknade, var som en zombie som vandrade genom huset och jag hittade ingenting av det jag letade efter, sprang till bussen och givetvis missade jag den, kom iallafall till jobbet i tid. Dagen har varit lugn faktiskt, jobbade till 16.00 sen tillbrngade jag en timme i stan själv tills Nikki kom och det blev middag med henne, hon får mig alltid på bra humör och det e de jag gillar mest med henne, sen slappade vi hos henne resten av kvällen. Nu blir det sängen för mig, trött! Imorgon jobbar jag bara till 14.00 vilket e skönt, sen ska ja försöka hinna träffa cicci i stan ett tag innan jag beger mig till Malmö och träffar Rickard. Bra dag alltså !!




Min & Nikkis underbara shoppingdag i Palma i Augusti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0