Söndagstrött..

Var helt slut efter jobbet och turen på nova i fredags så jag hoppade faktiskt över att följa med de andra ut och istället hade jag en skön hemma kväll,somnade innan 11 och det behövde jag verkligen. Hinner aldrig vila under veckorna så man får ju passa på under helgen, de få gångerna de går, när tjejerna inte drar i en om att man ska gå ut hela tiden !!
Igår lagade Rickard middag till mig och det var hur mysigt som helst, som vanligt !! Och efter några timmar med honom drog jag och mötte upp Nicole i ösregnet och vi begav oss på förfest, som vart riktigt lyckad, och efter det blev det utgång, skulle egentligen till white, men vi hamnade på ett annat ställe tillslut,sen mötte vi upp max & ekan och vid 5 imorse ramlade jag in genom dörren helt slut var jag då, vaknade dock vid nio igen, det var den skönhetssömnen! Men det var en riktigt lyckad kväll så det var det värt..
Idag har jag bara träffat tjejerna och käkat och sen drog jag hem och kollade på Inglourius bastards, som inte alls var så bra som jag hade hoppats på.. Nu ligger jag bara och degar, funderar på att sova, ska jobba 9 timmar imorgon, inte alls någon höjdare att stänga, men man får ställa upp när det krisar som sagt...

& Nu e en gekås tripp också inplanerat, måste hålla på traditionerna!!!


Lånade en bild på R ;)



En gammal bild från Crown !!


Kommentarer
Postat av: M.M

är ni tillsammans eller?

2009-11-15 @ 20:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0