Lugn helg !!

Förra veckan bestod enbart av jobb, vilket det har gjort för mig i 1,5 år nu. Nu är det iallafall bestämt att jag får stanna på jobbet t.o.m Maj, sen får vi helt se vad som händer, har ju som sagt ingen utbildning och kan därför inte bli fast anställd. Men till våren ger det mig iallafall tid till att plugga, vilket jag ska göra och även ta det dära körkortet som alltid blivit uppskjutet. Så förra veckan var inte så speciellt händelserik, förutom att jag & Rickard var och såg 2012, som faktiskt var bättre än förväntan, men samtidigt förutsägbar...

Helgen har varit oerhört lugn, blev en vit helg, vilket jag alltid tycker kan vara skönt, skönt att slippa vara bakis och sova hela dagarna. Så i fredags träffa vi vännerna från grannlandet, vilket alltid är himla kul.
Sen igår hade jag & Rickard en hel dag av shopping, besök i limhamn & middag hemma hos honom. Som vanligt är det alltid toppen när vi träffas!!

Nu strax ska jag träffa cicci en stund innan hon ska jobba, sen ska jag sova, fruktansvärt trött och vill vara pigg för en ny jobb vecka imorgon!! Längtar till lönen också & även till Gekås om 2 veckor !!!



Kommentarer
Postat av: jenny

såg er på stan igår, gulligt par :)

2009-11-22 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0