Jag kommer att såra dig..

Jag har alltid varit den som aldrig gett mig, har jag bestämt mig för något eller vill ha något då kämpar jag för det, det kvittar hur fula metoder jag än tar till så gör jag allt för att själv få det jag vill, det är som att vara i en tunnel, jag ser bara mina egna behov och inte människorna omkring mig som kanske fått lida för mitt ego. Men ibland slår mina planer fel, ibland när jag får det jag verkligen drömt om eller hoppats på då är jag inte längre nöjd, då vill jag inte ha det längre. Nu är jag i en sådan situation igen, bara det att denna gången är det inte jag som kommer få lida av det, utan någon annan, någon som jag verkligen bryr mig om.
Jag borde berätta sanningen, men just nu har jag inte hjärta nog att göra det, jag vill inte orsaka någon annan smärta på det sättet, för jag vet själv hur det känns.
Jag har vridit och vänt på detta problemet hela veckan men kommer ändå fram till samma svar om och om igen, jag måste vara ärlig, det förtjänar du...


Nä nu ska jag se den sista Johan Falk filmen och sen gå och lägga mig!!





Gammal Goding bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0