african queen

Under en väldigt lång tid hade jag svårt för att gå vidare och glömma det förgågna, och jag sa att jag aldrig skulle gå vidare, vilket jag kanske inte riktigt har gjort. Men jag har iallafall insett att det var inte menat att det skulle vara, inte menat att det skulle hålla. Det finns vissa egenskaper jag saknade och som jag kanske saknar nu också. Men det dök upp någon annan i mitt liv som fick mig att våga släppa taget.. Och när jag är med dig, finns inga problem i världen, du gör mig bara oerhört glad och det e kämpigt just nu, men inte pga något mellan oss, utan av andra orsaker. Men jag har bestämt mig för att inte låta det komma mellan oss..
Som sagt, jag tycker verkligen om dig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0